První agility závody

15.01.2014 02:12

Ačkoliv s Rikou agility trénuju, nějak jsem se prozatím nedostala k tomu, přihlásit se na závody. Agility nás obě baví, proto běháme a klidně bych jen a jen trénovala a nikdy na žádný závod ani nejela. Ačkoliv mám ráda ten pocit, kdy stojím na stupních vítězů, se svým skvělým psem. Není to rozhodně důvod proč jakýkoliv sport dělám. Nebýt mé kamarádky, která též běhá agility s dobrmanem, asi bych s Rikou nikdy na závody agility ani nevyjela. :-) Ale její popošťouchnutí a na víc fakt, že mám mladou fenku border kolie a s tou agility též trénuji mě přimělo k přihlášení se na první agility závody, jak s Rikou, tak s Ašou. Závody jsme si skvěle užily (i když trvaly 11 hodin a já byla na konci dne fakt grogy...) a přivezly si splněnou zkoušku LA1 na výborně a k tomu vítězství v kategorii LA1. A když už máme tu výkonostní knížku na agility, asi se ještě na nějakých závodech objevíme :-)